2020-07-04

Nem reklám - távolsági járatok

Nem reklám - távolsági járatok

Figyeljétek, hogy szolgálják a meghozott törvények az ostobaságot!

A kaja, amit adok most Budapesten (a "GYÓGYÍTÓ TÁPLÁLÉKOK"), elég nagy érdeklődést keltett. Mivel már Kaposváron egyszer megcsináltam, Azt kérték tőlem sokan (súlyos betegek, és akik már gyógyultak, vagy csak egészségüket akarják megtartani) , hogy küldjem le Nekik csomagban valahogy. Elég kreatív vagyok – na meg szerény – és lett volna rá lehetőség, hiszen valamikor én magam is buszoztam, és busszal le lehetett volna küldeni Nekik a kaját, semmi baja nem lett volna az alatt a kevesebb, mint 3 óra alatt, míg leér. Aztán valaki ki ment volna érte, és onnan már megoldották volna a szétosztást.

Naponta 2 gyorsjáratot is indít a Volánbusz. Arra gondoltam, miért ne kérnék engedélyt, hogy hetente 1-2 alkalommal, elküldjünk egy-egy ételcsomagot, megfelelően csomagolva, hogy segítsünk az igénylőknek, hiszen vért is szállítanak.

Meglepetés ért. Nemet mondtak, arra hivatkozva, hogy csak személyszállítást végeznek.

Nem értek egy két dolgot az emberi gondolkodásban (elnézést, itt egy kicsit füllentettem, mert pontosan tudom a döntések okát). Vért viszünk, mert életet menthet, de ételt, mely életet menthet, nem. Ételt, mely segít abban, hogy ne legyen beteg, azt nem. Arra is kíváncsi lennék, ha a döntés hozó közeli hozzá tartózója lett volna Kaposváron az egyik beteg, akkor áthágta volna e a szabályokat?

Fantasztikus, mennyire korlátoltak vagyunk, hogy gátoljuk azt, hogy az emberek boldogulhassanak az életben.

Jönnek nekem olyan dumával, mert már nem ez az első ilyen eset, hogy amit csinálok üzlet. A lófaszt! CÉL BAZD MEG! Egy olyan megnyomorított világban élek, ami tönkre tesz mindent maga körül, holott élhetnénk másmilyenben is.

Én most itt, egy bloggot írtam és az igazságot, mint magán ember, még ha csak az ÉN igazságom is. Miért írok ilyeneket le, pedig nem igazán van időm. Nem azért, hogy támadjak bárkit is! Azért, hogy minél többen felébredjenek!

 

a "bolond"
2015. április 3.

Bár nem tudom, ki vagy, de gondolom, Te is csak egy ÉN, ajánlom a lenti videókat!
Talán Neked is hasznodra lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése