2020-06-29

Betegség és fájdalom nélkül

Betegség, és fájdalom nélkül (tartalomjegyzék)


Mint azt mondtam, igyekszem visszatenni ide, ami Számotokra hasznos lehet, ha az egészség a cél.

 A bevezető megtekintése 

A "kísérlet" (Érdemes megnézni!)

1.     Iránytű (Összeállítás, az emberi test és szellem táplálását szolgáló fizikai táplálékok, azok hatásai, lebontva a lehető legkisebb elemekre, hogy érthetővé váljék az ember számára, mi is a teendője, ha egészséget, békét, nyugalmat szeretne elérni. 

Megírtam, az Iránytű "GYÓGYÍTÓ TÁPLÁLÉKOK" című könyvem. A könyvben: receptek, szabályok, tanácsok, érvek, élettani hatások kúrák...)

Ide kattintva olvashatod a könyv propagáló írását!

2.     Tudta-e Ön?(Orvosok „vallomása”.)

3.     Asztma, influenza, köszvény, reuma (néhány betegség bemutatása a holisztikus gyógyászat szempontjából, amikor az embert egészében gyógyítják, és nem tünetet kezelnek.)

4.     Ami kell az élet fenntartásához(Azokat az anyagokat mutatja be, mely nélkül nincs egészséges életed.)

5.     …és ami nem kell az élet fenntartásához (Lehet ágálni azon amit itt találsz, de akkor is ez az igazság.)

6.     Receptek (Étel receptekről van szó. Olyan ételreceptekről, melyek inkább szolgálják az egészséged, mint azok, amit annak hisznek általában az emberek.) Ételképek

7.     Volt ÉLETMÓD KLUB(Kaposváron csináltam, anno, bár nem is akartam, csak az egyik ember küldte a másikat. Betegvolt, megkeresett, kért a kajából, adtam Neki, meggyógyult, aztán elmesélte másnak, és mire észrevettem, több mint száz embernek készíthettem a gyógyító táplálékokat. Ösztönzőnek, jó! Megjegyzem, Ajkán élek és itt is csinálni fogok ilyen ételeket, amire meghívlak, ha akarod!

 8.  Élelmiszer alapanyagok élettani hatásai, léböjt kúrák

 

Talán ennyit akartam itt elmondani. Írásaimat meg beteszem a blogba, ahogy néhány előadás videót is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése