2020-07-02

Betegség, és fájdalom nélküli élet (bevezető)

Betegség, és fájdalom nélküli élet (bevezető)

Ez ám a nagyképűség részemről!

Nézzük a tényeket:

1.     Túlsúlyos vagyok.

2.     Magas a vérnyomásom.

3.     Combnyaknál kikopás, ami nehezíti a mozgást.

4.     A derekam tropa, amolyan sofőri ártalom. (Buszvezető voltam, de rokkant nyuggeré avanzsálódtam)

5.     Aztán, mint ha nem lett volna elég bajom eddig is, kiderült, hogy veleszületett idegcsatorna szűkületem is van, ami mára annyira betetőzött, hogy időm nagy részét egy hátradöntött fotelban töltőm, igyekezve megóvni magam a kínzó fájdalomtól.

Nos, ezek ismeretében, hogy jövök ahhoz, hogy mondjak bármit is a betegség és fájdalom nélküli élet titkairól? Nem igaz? J

Pedig elég sok tapasztalati, és hasznos információt felhalmoztam.

Tudod, valaminek a valóságtartalma nem attól függ, hogy kinek a száját hagyja el a mondat, hanem attól, hogy mennyit hiszel el belőle. Semmi okom, hogy valótlan dolgokat állítsak itt Nektek. Nem is kívánhatok több szavahihetőséget magamnak, mint bármely más embertársam. Annyit, viszont kérhetek, hogy annak igazát, amit találsz nálam e témában, azon az úton vizsgáld meg, melyet megadok! Ez a minimum, mielőtt bárminek is „kikiáltasz”.

Az is nagy igazság, hogy sok esetben, az igazság, csak nézőpont kérdése.

Egyszer az Ördög úgy gondolta, hogy megtréfálja az embereket. Köpenyt, és álarcot húzva Messiásként állt az emberek elé, majd így szólt: A szeretet jó dolog…, és az emberek ujjongtak, éljeneztek, mígnem egyik észrevette, hogy kilóg a patája a köpeny alól. Oda is súgott a többieknek: Ne higgyetek neki, ez az Ördög! Aztán így is lett. Az emberek nem hittek neki, és azóta nem is igazán fészkel meg a szeretet szívükben. Persze az Ördög jókat kuncogott magában, mikor palástját direkt rövidre szabta, hogy patája – ha csak egy villanásnyira is – egy szempárba tükröződhessen.  

Hogy miért írtam le a fentieket? Bár a látszat, és tények ellenem szólnak, azért történt más is, mielőtt ilyen lettem.

Nagyon fiatal voltam, mikor lemondtak rólam az orvosok. A kínok kínját éltem át. Bár soha nem jártam templomba, de rengeteget fohászkodtam Istenhez, hogy szabadítson meg a kínoktól, és élhessek. Megtette. Találtam utat, mely nem a halálba vezetett, holott a mai napig meghalnak emberek, mert úgy tudják nincs kiút ilyen esetekben.

Bizony mondom: van kiút nagyon sok olyan esetben, amikor a „szakemberek” azt mondják: „ennyi, nincs tovább”.

A természetes gyógy-, és életmód, maga az életmód váltás, csodákra képes. A szervezet öngyógyító képessége csodálatos. Mint a folyó, mely magától kitisztul, ha nem szennyezik tovább.

Hogy miért vagyok mégis ilyen állapotba? Mert az emberek már csak ilyenek. Választhatnak, és választanak is. Sokszor rosszul. Bár ez hülyeség! Nem lehet rosszul választani. Nincsenek jó és rossz dolgok, csak döntések, melyek szolgálják célunkat, és melyek nem.

Én megtanultam, mi szolgálja az egészséget. Az állati termékek-, mesterséges élelmiszerek-, adalékok-, ízfokozók… kizárása az étrendből, valamint a helyes ételpárosítás a legjobb gyógymód, a szervezetben zajló rosszindulatú folyamatok visszafordítására.

„A megfelelő időben, és összetételben fogyasztott ételeket, nyugodtan nevezzétek gyógyító táplálékoknak!” Már nem emlékszem kitől van az idézet, de megállja helyét, és akár ilyen is lehet: Klikk ide!

Az hogy: „Táplálékaitokban keressétek gyógyulásotokat!”, tudom, hogy Hippocratestől van.

Az elmúlt, több mint húsz év alatt végzett alapítványi munkám alatt, nem csak azt tanultam meg, mit mivel, mikor ehetne az ember, de az ilyen ételek készítésében is elég jártas lettem, ahhoz, hogy az másoknak is hasznára váljon. Ezért is osztom ezt itt meg.

Ezek az információk sokáig voltam fent, az alapítvány-, később a Létünkért honlapján, és nagyon sokan látták azt. Nagyon sok előadást tartottam ebben a témában országszerte, még egyetem is. A munkám során megszületett újságcikkek, és egyéb – referenciaként is szolgálható – felvételek talán szavahihetőbbé tesznek engem, bár, az igazat megvallva, nem igazán érdekel, elhiszed e, amit ezek kapcsán itt találsz!

Hogy akkor miért vagyok ilyen állapotban, amilyenben vagyok. Roppant egyszerű. A szélesebb körű ismeret, nagyobb választékot ad, mely a célhoz vezethet, de nem vagy köteles azt választani.

Amikor már nagyon jól éreztem magam, úgy gondoltam, nem árthat egy kis süti, csoki, sajtos pizza… Megjegyzem, a kezdetektől fogva nem eszem meg, aminek „arca van”! Most már csak elvből sem. Ennek legalább 25 éve. Közlöm Veletek, hogy nem igaz, az, hogy ha az ember nem szik húst idióta lesz. Bolondnak bolond vagyok, de nem idióta. J

Aztán a „nem árt annyi”-ból, zabálások lettek. Rengeteg csoki, édesség, pizza, rántott sajt…

Bizony nem szolgálták az egészségemet. De érdekes módon nem akadályoztak meg abban, hogy tovább beszéljek ezekről a hasznos dolgokról, mely nagy szolgálatot tesz az egészség visszanyerésében, a betegségek megelőzésében.


Mint azt mondtam, igyekszem visszatenni ide, ami Számotokra hasznos lehet, ha az egészség a cél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése