2020-07-02

Referenciák (Volt egy alapítvány)

Volt egyszer egy alapítványom

Ezt az alapítványt úgy hívták: 
Az Életért, a Földért, az Egészségért alapítvány. Kín és szenvedés szülte meg, egy gyógyíthatatlannak mondott betegség. Én mégis találtam akkor valami megoldást, nem hiába fohászkodtam, Istenhez. Igaz, soha nem jártam templomba. Bár imáim meghallgattak, mégsem templomba, vagy a vallásba gyakorlom hitemet. 

1994-től Vittem az alapítványt, majd 2012-ben átadtam másnak, és kb. még 3 évet tevékenykedtem égisze "alá bújva". Azért adtam át, mert elegem volt abból, hogy semmit nem adott az állambácsi, de követelni követelt rendesen (papírmunkák, szabályok...). Úgy-hogy elegem lett. 
Aztán meg is szűnt az alapítvány. 

Referenciák 
   - Újságcikkek 
             - Támogatói nyilatkozatok
             - Tagok véleményei
             - A "Kísérlet"
             - Eredményekről 
             - Lebonyolított programokból
             - Képes illusztráció
             - Életmódklub
          - Az alapítvány története (részletek "Az Út" című írásomból)
             - II. Fejezet: A „Krakk”
             - III. Fejezet: A kiút
             - IV. Fejezet: Új életforma kezdete
             - V. Fejezet: Alapítvány születik
             - VI. Fejezet: „Erőlködések”

Bár nem tudom, ki vagy, de gondolom, Te is csak egy ÉN, ajánlom a lenti videókat!
Talán Neked is hasznodra lesz.


 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése